maart, 2019

07mrt09:3013:00Expertsessie TechnologieMasterclass schrijven van een businesscase09:30 - 13:00 Utrecht

Meer

Evenement details

De KSF merkt dat leden behoefte hebben aan begeleiding in het ontwikkelen en maken van een goede businesscase.  Daarom gaan we op 7 maart onder begeleiding van een expert, die jarenlang ervaring heeft in het implementeren van service-innovaties via goed onderbouwde businesscases, aan de slag met het schrijven van businesscases en helpen we je op weg met digitalisering in je contactcenter!

Masterclass schrijven van een businesscase
Herken je als klantcontactmanager dat je steeds meer te maken hebt met digitalisering van klantcontact en word je graag geïnspireerd tot het schrijven van krachtige businesscases? Kom dan naar deze sessie en leer onder begeleiding van experts hoe je dat doet.

Het programma bestaat uit de volgende onderdelen:

  • Een praktijkcase waarin een stevige business case heeft gezorgd voor service innovatie
  • Introductie BuCa schrijven: welke elementen horen thuis in een goede business case
  • Masterclass BuCa schrijven: aan de slag met een voorbeeld om tot inzicht en acties te komen
  • Korte Q&A: Vragen? Stel ze aan onze experts.

Waarom deelnemen?
De inhoud is bestemd voor klantcontactmanagers. Een goed onderbouwde businesscase is de basis voor het succesvol selecteren en implementeren van innovaties. In de praktijk zien en horen we dat dat nog niet zo gemakkelijk is. De KSF helpt haar leden graag verder op weg.

Aanmelden
Meld je hier als klantcontactmanager aan en verzeker je van een plek: maximaal 20 klantcontactmanagers kunnen deelnemen aan deze sessie. Na afloop kun je gebruik maken van de lunch , waarbij je nog volop kunt napraten met vakgenoten.

Tijd

(Donderdag) 09:30 - 13:00

Locatie

Utrecht

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Call Now Button
Klantenservice Federatie
X