april, 2020

23apr14:0015:00Webinar KSF-expertgroep Social ServiceOnline sessie 'Voice-assistent', met Freo die de ervaringen deelt14:00 - 15:00 online

Meer

Evenement details

Wat is voice-assistance, waarom zou je ermee starten en wat kan het opleveren voor jou (klantcontact)organisatie? Selfservice en klantcontact op afstand is in tijden van COVID-19 relevanter dan ooit.

Tijdens de KSF-webinar op donderdag 23 april om 14.00 uur horen we in een drie kwartier meer over en ga je zelf actief aan de slag met een voice-assistant voor je eigen organisatie.

Meld je hier direct aan voor deze webinar.

Freo deelt de ervaringen
Freo, specialist in online lenen en onderdeel van de Rabobank Groep, vertelt over de optimalisaties die zij hebben doorgevoerd om hun contactcenter voor te bereiden op de toekomst. Freo heeft een duidelijke visie als het gaat om nieuwe manieren van klantcontact. Vanuit die visie staan we stil bij voice-assistance en slimme integraties die Freo aan het ontwikkelen is.

Canvas voice design
Tot slot licht Lennert van Hunen, UX en CUI designer bij Iquality, een canvas voor voice toe. Zo kun je na de sessie zelf aan de slag met voice-assistance voor je eigen organisatie!

Aanmelden
Laat je inspireren, krijg insights om zelf te beginnen met voice-assistance en meld je als KSF-lid hier direct aan. Deel je brandende vragen met ons via het aanmeldformulier, zodat je met voldoende inspiratie en uitgangspunten weer aan het werk kunt gaan.

Tijd

(Donderdag) 14:00 - 15:00

Locatie

online

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Call Now Button
Klantenservice Federatie
X