februari, 2020

11feb13:3016:30Expertsessie HRBack to future13:30 - 16:30 Cygnific, Amsterdam

Meer

Evenement details

Meer dan 60% van de kinderen op de basisschool komt in functies te werken die nu nog niet eens bestaan. Dat geeft wel aan hoe sterk werk verandert. Dat geldt ook voor het werken in klantcontact. Hoe krijg je medewerkers mee in veranderingen en maak je ze duurzaam inzetbaar? Wat betekent het voor je (klantcontact)organisatie en hoe krijg je het tussen de oren? Tijdens de KSF-expertsessie HR belichten we het thema ‘Duurzame inzetbaarheid in klantcontact’ vanuit de wetenschap en vanuit de praktijk.

Onderzoek ‘Ready for the Change’
Verschillende studies laten zien dat proactief loopbaangedrag bij mensen er voor zorgt dat ze beter om kunnen gaan met veranderingen in hun werk, beter (passend) werk vinden en meer loopbaansucces hebben.

Dr. Anna van der Horst belicht duurzame inzetbaarheid vanuit de wetenschap. Zij heeft onderzoek gedaan over het versterken van pro-actief loopbaangedrag en het voorbereiden op veranderingen in werk.

Duurzame inzetbaarheid bij KLM en Cygnific
Hoe start je met duurzame inzetbaarheid, wat levert het op en hoe helpt het in het behoud van medewerkers in het KCC? Eric Meier, manager customer service bij Cygnific, deelt met ons de eerste ervaringen met duurzame inzetbaarheid in het contactcenter. En spreker Erik Marcelis, HR program manager bij KLM, is al enige tijd bezig met dit thema binnen KLM en deelt met ons zijn visie en de inzichten van de afgelopen jaren.

Doelgroep en aanmelden
De expertsessie HR is vooral interessant als je werkzaam bent in een functie als CEO, HR-directeur, HR-manager of manager van een klantcontactorganisatie. Raak geïnspireerd en deel je ervaringen met vakgenoten. Op die manier profiteer je maximaal van deze KSF-expertsessie HR! Verzeker je van een plek en schrijf je hier direct in.

Tijd

(Dinsdag) 13:30 - 16:30

Locatie

Cygnific, Amsterdam

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Call Now Button
Klantenservice Federatie
X