januari, 2020

21jan09:3011:30Expertsessie EcommerceMarketplaces, met spreker Marktplaats09:30 - 11:30 Marktplaats, Amsterdam

Meer

Evenement details

Wat betekent service voor een online handelsplatform, een digitale Marktplaats en wie zijn de klanten? Hoe blijf je dan een efficiënt en servicegerichte organisatie in samenwerking met alle partners? Op welke manier interpreteer je ROI en hebben digitale platformen in de toekomst nog wel een klantenservice nodig? Tijdens deze KSF-expertsessie gaan we in op verschillende (klantcontact)aspecten van online handelsplatformen en deelt Marktplaats de ervaringen.

Ervaringen Marktplaats
Caspar Jacobs, Head of Customer Relations bij Ebay, houdt zich al jaren bezig met bovenstaande vragen en deelt de ervaringen van Marktplaats. Wat betekent service voor de organisatie? Wat zijn de do’s en dont’s?

Aanmelden
Deze sessie is uitsluitend voor KSF-leden. Meld jezelf en/of een collega dan nu aan, laat je inspireren en leer met en van vakgenoten!

Tijd

(Dinsdag) 09:30 - 11:30

Locatie

Marktplaats, Amsterdam

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Call Now Button
Klantenservice Federatie
X