mei, 2020

07mei14:0015:00Webinar KSF-expertgroep E-commerceDe e-commerce ontwikkelingen internationaal14:00 - 15:00 MS Teams

Meer

Evenement details

Wat zijn de effecten van Covid-19 op consumentengedrag en klantcontact? Verschillende metingen van de RetailX laten zien dat o.a. 24% van de consumenten ander aankoopgedrag vertoont en aangeeft dit vast te houden na de coronacrisis.

Tijdens deze Engelstalige KSF-webinar op dinsdag 7 mei om 14.00 uur hoor je daarover meer. Meld je hier direct aan voor deze webinar van een uur (incl. vragenronde) via MS Teams.

Resultaten onderzoek RetailX
De coronacrisis heeft effecten op consumentengedrag en daarmee op klantcontact. Sara Lone, Hoofd Onderzoeker bij RetailX, deelt die effecten en de resultaten van onderzoeken gedaan in Engeland, Frankrijk en Duitsland op consumentengedrag. Aansluitend gaan we via MS Teams subsessies in gesprek over de effecten die we hier in Nederland zien.

Aanmelden
Laat je als KSF-lid inspireren, krijg insights over klantcontact in ecommerce en meld je hier direct aan. Deel je brandende vragen met ons via het aanmeldformulier, zodat je met voldoende inspiratie en uitgangspunten weer aan het werk kunt gaan.

Tijd

(Donderdag) 14:00 - 15:00

Locatie

MS Teams

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Call Now Button
Klantenservice Federatie
X