november, 2019

28nov09:3013:00Expertsessie DataHet CAK en Samsung over speech- en textanalytics voor klantcontact09:30 - 13:00 Samsung, Schiphol

Meer

Evenement details

Een positieve klantbeleving moet niet alleen waargemaakt worden door de klantenservice, maar ook door de rest van de organisatie. Hoe dragen speech- en text analytics bij aan die missie? Daarover delen KSF-leden Samsung en Het CAK de ervaringen tijdens deze KSF Expertsessie Data. Meld je als KSF-lid hier direct aan voor deze sessie. Let op: er is veel animo voor deze sessie, waardoor we een wachtlijst hanteren.

Het CAK start met speech analytics
Het CAK start binnenkort met het gebruik van speech analytics. Hakim Ouchene (Manager Team WFM & Business Continuity Manager) bij Het CAK, deelt de belangrijkste inzichten: Waarom starten ze met speech analytics? Met welke overtuigingen en waardes is er draagvlak gecreëerd in de organisatie? Welke keuzes zijn er gemaakt en waarom? Wat zijn de lessons learned? Een hands-on verhaal voor een ieder die in de oriëntatie- of opstartfase zit van het gebruik van speech- en text analytics.

Klantcontact bij Samsung: sterke positie in de organisatie
Ruben Lowenstein, Manager Customer Care Samsung, vertelt hoe en waarom Samsung is gestart met speech- en text analytics. 3 jaar later is er veel bereikt: een sterkere positie van klantcontact in de organisatie, waardevolle stuurinformatie voor het verbeteren van de klantbeleving en operatie en slimme systemen om medewerkers te ondersteunen in hun werk. Kortom: een succesverhaal met de nadruk op de veranderende inhoud en de positie van het vakgebied klantcontact!

Deelnemen
Beide cases geven mooie inzichten over hoe te starten met, wat het kan opleveren en waar je rekening mee kunt houden. Al met al, voldoende voorbeelden en inzichten om zelf aan de slag te gaan met speech- en text analytics voor je eigen organisatie! Schrijf je hier direct in.

Tijd

(Donderdag) 09:30 - 13:00

Locatie

Samsung, Schiphol

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Call Now Button
Klantenservice Federatie
X