juli, 2019

02jul09:3013:00Expertsessie DataHet Customer data platform: de kansen voor klantcontact09:30 - 13:00 N.t.b.

Meer

Evenement details

De term CDP, Customer Data Platform, popt steeds vaker vanuit verschillende hoeken op. Hoor jij graag meer over wat het CDP voor jouw (klantcontact)organisatie kan betekenen? Kom dan 2 juli naar de KSF-expertsessie Data en krijg concrete handvatten voor je eigen organisatie om aan de slag te gaan met data.

CDP voor Data-driven en omnichannel klantcontact
In een CDP komen verschillende datastromen samen, dat je in staat stelt om op profielniveau omnichannel en data-driven klantcontact te bedrijven. Kortom: een handige tool om alle data binnen jouw organisatie inzichtelijk te maken en betere, gepersonaliseerde klantervaringen te bieden.

Op 2 juli neemt Dennis Stolk, oprichter The Data Agency,  je mee in het CDP.  Hoe begin je hiermee, welke eigenschappen zijn essentieel en hoe onderscheidt een CDP oplossing zich van CRM en ESP systemen en andere tools? Ook worden de do’s en dont’s besproken en werken we samen een case uit om met en van elkaar te leren.

Verzeker je van een plek en meld je als KSF-lid hier direct aan. De sessie vindt plaats 09.30 uur tot 12.30 uur, met aansluitend een lunch.

Tijd

(Dinsdag) 09:30 - 13:00

Locatie

N.t.b.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Call Now Button
Klantenservice Federatie
X