december, 2019

17dec13:3016:30Expertsessie CXISO-norm: hoe begin je, hoe ziet het proces er uit, waar moet je aan denken?13:30 - 16:30 Telegraaf Media Groep, Amsterdam

Meer

Evenement details

De KSF krijgt regelmatig vragen over de ISO-norm: hoe begin je, hoe lang duurt het ongeveer, waar moet je aan denken? Daarom organiseren we op 17 september a.s. bij Telegraaf Media Groep in Amsterdam een KSF-expertsessie CX over dit onderwerp. Meld je direct aan en verzeker je als KSF-lid nu hier van een plek.

ISO 18295: het proces
Paul van Ladesteijn, expert customer excellence, neemt ons mee in het ISO-proces en licht aan de hand van een checklist het volgende toe: welke eisen worden er gesteld, hoe ziet de opbouw van zo’n norm er uit en waar let je dan op? Ook laat hij voorbeelden zien van wat de ISO-norm kan opleveren voor je (klantcontact)organisatie.

Ervaringen Call-IT: eerste partij die ISO 18295 behaalde
Hoe bereid je je als organisatie voor op ISO-certificering? Hoeveel tijd kost het proces? Nico van den Hout, auditor ISO-norm voor Call-IT, maakt een mooie vertaling naar de praktijk. Hoe is het proces gegaan bij Call-IT? Concrete handvatten en voldoende inzichten voor de eigen organisatie om mee aan de slag te gaan.

Tot slot ronden we de sessie af met een interactief deel, zodat je al je vragen over ISO-certificering kunt stellen aan Nico en Paul.

Waarom deelnemen?
Paul en Nico zijn beiden vanaf het begin betrokken geweest bij deze ISO-norm en kennen daardoor alle ins en outs. Zij helpen jou inzicht te krijgen in de waarde van ISO-certificering, zodat je naar huis gaat met concrete antwoorden op al je vragen. Meld je als KSF-lid hier direct aan.

Tijd

(Dinsdag) 13:30 - 16:30

Locatie

Telegraaf Media Groep, Amsterdam

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Call Now Button
Klantenservice Federatie
X