september, 2019

12sep13:3016:30Expertsessie CXDe kansen van conversational AI voor klantcontact13:30 - 16:30 TRUE, Amsterdam

Meer

Evenement details

Conversational AI is voor veel (klantcontact)organisaties een actueel onderwerp en met name de kansen daarvan voor CX. Wat is conversational AI en wat zijn de kansen? Moet je er nu al mee beginnen? En zo ja, hoe dan? Daarover meer tijdens deze KSF expertsessie CX.

Conversational AI, ‘het klantcontact van de toekomst’
In een wereld die steeds sneller verandert, is er één constante factor: klantverwachtingen stijgen. Bovendien blijft omnichannelklantcontact nog steeds een grote uitdaging: NPS cijfers blijven achter, klantervaringen verschillen per kanaal en de kosten van sommige kanalen zijn te hoog (bron: Gartner).

Biedt conversational AI dan nieuwe kansen? Volgens Gartner is in 2022, 75% van de organisaties gestart met het implementeren daarvan om zo een optimale klantervaring binnen alle kanalen te garanderen.

Waarom deelnemen?
In deze inspirerende middag nemen we je mee in de wereld van Conversational AI: je krijgt inzicht in de waarde van AI voor CX en je gaat naar huis met concrete antwoorden op de bovenstaande vragen. Last but not least: DELA deelt de ervaringen, zodat er een concrete vertaling is naar de praktijk.

Aanmelden
Deze sessie is bedoeld voor marketing-, analytics- en klantcontactverantwoordelijken die concrete handvatten zoeken om de kracht van AI in te zetten om klantcontact en klantbeleving te verbeteren. Meld je hier aan voor deze inspirerende sessie. We ronden de sessie af met een borrel, waar je volop kunt napraten met vakgenoten.

Tijd

(Donderdag) 13:30 - 16:30

Locatie

TRUE, Amsterdam

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Call Now Button
Klantenservice Federatie
X