april, 2020

14apr15:3016:15Digitale spar-sessie LeiderschapLeiderschap in tijden van COVID-1915:30 - 16:15 Microsoft Teams

Meer

Evenement details

Leiderschap in tijden van COVID-19…dat brengt uitdagingen met zich mee. Hoe geef je leiding op afstand en wat is jouw rol als leidinggevende in klantcontact? Hoe en wat communiceer je naar je medewerkers, zodat iedereen connected blijft? Als leider ben je continu bezig met het vinden van een goede balans tussen de voice of the business, the voice of the customer en the voice of the employee. Die balans staat nu onder hoogspanning. Twee weken geleden plaatsten we hierover een interview met Huub van de Wiel, leiderschap-expert en voorzitter van de KSF-expertgroep Leiderschap.

I.v.m. de maatregelen organiseren we de komende periode kleinschalige digitale spar-sessies voor klantcontactprofessionals. Tijdens deze digitale middagsessie van 45 minuten ga je in gesprek met leiders in klantcontact over bovenstaande vraagstukken via Teams. Meld je hier direct aan. We hebben plek voor maximaal vijf personen en deze sessie is uitsluitend bedoeld voor leidinggevenden aan een contactcenter.

Tijd

(Dinsdag) 15:30 - 16:15

Locatie

Microsoft Teams

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Call Now Button
Klantenservice Federatie
X