Agenda

28nov09:3013:00Expertsessie DataHet CAK en Samsung over speech- en textanalytics voor klantcontact09:30 - 13:00 Samsung, Schiphol

04dec16:0018:00Algemene Ledenvergadering16:00 - 18:00 YoungCapital

17dec13:3016:30Expertsessie CXISO-norm: hoe begin je, hoe ziet het proces er uit, waar moet je aan denken?13:30 - 16:30 Telegraaf Media Groep, Amsterdam

30jan00:0000:00Expertsessie LeiderschapHoe zorg je als leider voor samenwerking tussen de keten?00:00 - 00:00 N.t.b.

06feb00:0000:00Expertsessie TechnologieDigitale service strategie workshop00:00 - 00:00

12mrt00:0000:00Expertsessie WFMFlexibilisering of juist niet?00:00 - 00:00 N.t.b.

26mrt00:0000:00Expertsessie DataToekomst van CRM, hoe daarin omgaan met privacy discussies? 00:00 - 00:00 N.t.b.

16apr00:0000:00Expertsessie Social ServiceSocial service anno 2020: bots, voice en Whatstabook00:00 - 00:00 N.t.b.

Actualiteiten

  • Firestarter, we kijken terug op een vlammend jaarcongres
    Firestarter, we kijken terug op een vlammend jaarcongres
    15 november 2019
  • KSF biedt ingrediënten voor business case innovaties
    KSF biedt ingrediënten voor business case innovaties
    13 november 2019
  • Vraag naar klantenservicemedewerkers blijft groeien
    Vraag naar klantenservicemedewerkers blijft groeien
    12 november 2019
  • Toolbox arbeidsmarkt
    Toolbox arbeidsmarkt
    23 oktober 2019
  • Vacatures HR
    Vacatures HR
    23 oktober 2019

Ontwikkelingen vakgebied

Expertgroepen

De Klantenservice Federatie stimuleert de ontwikkeling van het vakgebied klantcontact en deelt kennis binnen en buiten de vereniging. De negen expertgroepen vervullen hierin …

Strategic Panels

Vanuit de behoefte van de brancheorganisatie om een heldere strategie voor het vakgebied uit te zetten zijn er Strategic panels opgericht. Hierin hebben …

Innovation Board

Hoe ziet klantinteractie er in de toekomst uit? Dat is handig om te weten, omdat je nu al moet kiezen op het gebied van technologie mensen etc.. Om een antwoord …

KSF Branchecertificaat

Het KSF Branchecertificaat is een certificaat speciaal voor medewerkers klantcontact, om de medewerkers de erkenning te geven die ze verdienen en om de kwaliteit van klantcontact te garanderen.

Als brancheorganisatie voor klantcontact staat de Klantenservice Federatie voor kwaliteit van klantenservice. Ze maakt zich hard voor erkenning van de mensen die werken in de sector. Met een goede vertegenwoordiging van de sector is het branchecertificaat voor medewerkers klantcontact ontwikkeld.

Meer informatie?

Lees meer over het KSF Brachecertificaat.

De vereniging groeit!

Leden hebben verschillende redenen om zich bij ons aan te sluiten.

Steeds meer organisaties, bedrijven en overheidinstellingen zien de meerwaarde van de branchevereniging: kennisdeling met vakgenoten, up-to-date ontwikkelingen in klantcontact, actieve bijdragen aan de ontwikkeling van het vakgebied, sterke positie van klantcontact in de organisatie en belangenbehartiging voor de leden.

Lid worden?

Deel kennis met vakgenoten, blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en lever een bijdrage aan het verder ontwikkelen van het vakgebied klantcontact!

De leden van KSF