Commissies

De commissies van de Klantenservice Federatie adviseren het bestuur op het gebied van Onderzoek, Ontwikkeling & Certificering, MVO, KSF Jaarcongres en financiële zakenDe commissies bestaan uit leden van de vereniging.

Commissie Onderzoek

Onder voorzitterschap van Martine Ferment onderzoekt de commissie feiten, cijfers, trends en ontwikkelingen in de branche. Een van de onderzoeken is het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie. Lees over de doelstellingen en de activiteiten van de commissie op deze pagina.

Commissie Ontwikkeling & Certificering

De commissie Ontwikkeling & Certificering wordt voorgezeten door Henk Bouwers, manager opleidingen UWV. Ze ontwikkelt branchecertificaten voor medewerkers klantcontact op startersniveau, op seniorniveau en voor examinatoren van de praktijktoetsen voor deze certificaten. U vindt de informatie over de commissie en de certificering op de speciale website ksfbranchecertificaat.nl.

Commissie MVO

Deze commissie wordt geleid door Martijn van Noort, Start People Klantcontact, en heeft als doel om maatschappelijk verantwoord ondernemen te bevorderen in klantcontact. U vindt informatie over en voorbeelden van MVO op de speciale website mvoinklantcontact.nl.

Commissie KSF Jaarcongres

Ieder jaar bereidt de KSF het Jaarcongres voor met deze commissie, bestaande uit KSF-leden, om er een event voor alle leden van te maken. Onder voorzitterschap van Frank Dohmen, Sitel, worden thema's, sprekers en verschillende invalshoeken besproken. Lees hier de motivatie van de verschillende leden.

Kascommissie

Ingrid Polfliet van Voortschrijdend Inzicht en Marcel Paes van Webhelp vormen samen de kascommissie van de KSF. Zij controleren, naast de accountant, de financiën van de vereniging en adviseren het bestuur.