Bestuur en bureau

Bestuur:

Boris Wachters – Voorzitter
Senior Manager Customer Contact Center, Nationale Nederlanden

 

 

 

Hans van den Bemt – Bestuurslid
Hoofd Kadaster Klanten Services

 

 

 

Robèrt van  Diem – Penningmeester
Managing Director, Xerox

 

 

 

André Vermaat – Bestuurslid
Zzp'er, Multi-Management Vermaat

 

 

 

Anja Hulsenboom – Bestuurslid
CCO & DGA Philipse business school

 

 

 

Simone van der Meijden - Bestuurslid 
EU Services Competence Centre Manager, Dorel

 

 

 

Robert Duijvestijn - Bestuurslid 
Manager Customer Service, Telegraaf Media Groep

 

 

 

Serge Poppes - Bestuurslid 
Directeur, Pegamento

 

 

Bureau:

Geeske te Gussinklo – Directeur

Mensen en hun werk boeien mij altijd al. Als loopbaanadviseur, assessmentpsycholoog en manager in de uitzendsector heb ik daar volop uiting aan kunnen geven. Als directeur van de Klanten Contact Academie heb ik de kansen voor klantcontact gezien. En als directeur van de Klantenservice Federatie maak ik mij samen met de leden hard voor ontwikkeling van dit vakgebied. Ik zie graag dat de mensen die werkzaam zijn in onze sector dat met trots en voldoening doen en dat klanten in Nederland voortreffelijk bediend worden. Laat KSF het podium zijn waar dit vak zich ontwikkelt! Ik zet mij daar met veel enthousiasme voor in.

 

Gretha de Groot – Uitvoerend Secretaris
Met meer dan 20 jaar ervaring in de contactcenterbranche; inhouse en facilitair, inbound en outbound, sales en service, overheid en bedrijfsleven, ben ik sinds 2010 werkzaam voor de vereniging met als aandachtsgebieden bestuurszaken, kwaliteit, ontwikkeling & certificering, communicatie en wet- en regelgeving. Tot 2010 werkte ik als manager, projectmanager en consultant in de contactcenterbranche, in het bijzonder gericht op verandertrajecten, performanceverbetering, coaching en ontwikkeling van management en medewerkers.

 

Susan Soleimani – Projectmanager

De laatste jaren heb ik mij ontwikkeld op het gebied van sales, klantcontact en social media in diverse functies. Als projectmanager ondersteun ik de expertgroepen en ben ik hiervoor het aanspreekpunt. Tevens zet ik me in voor het KSF Jaarcongres. Ook behoort ledenwerving tot mijn taken en ben ik eerste aanspreekpunt op het bureau.