Expertsessie WFM - nieuwe roostermethodieken

31/10/2017

Tijdens deze sessie gaan we dieper in op de nieuwe roostermethodieken.

Sprekers en inhoud

Elke contactcenter heeft uitdagingen die per contactcenter verschillend zijn. De ene heeft de doelstelling om meer verkopen te realiseren en de ander om de NPS te verhogen. Toch is er één gemene deler te vinden waar elk contactcenter mee te maken heeft: de roosters en de gewenste flexibiliteit! Willem van den Brink helpt je op weg en licht in zijn presentatie de nieuwe methodieken toe. Wat zijn de uitdagingen, voordelen en tips? Een spreker vanuit de praktijk zal die met je delen.

Live app: met elkaar in gesprek

Tijdens de sessie worden alle deelnemers geprikkeld en gepolst over hun uitdagingen en oplossingen middels de live app. Aan de hand van de output gaan we met elkaar in gesprek. Er is weer volop de kans om van elkaar te leren en kennis uit te wisselen!

Aanmelden

De inhoud is gericht op WFM, Operationeel Management en HR-medewerkers. Ook is het interessant voor andere klantcontactspecialisten. Je bent van harte welkom op 31 oktober 2017 van 13:30 tot 17.00 uur, met aansluitend een borrel. Je kunt je aanmelden nadat je ingelogd bent.

Startdatum: 
31 okt 2017 - 13:30
Locatie: 
PlanMen, Doorn
Nederland