Expertsessie Technologie: innovatie in klantcontact

14/12/2017

Tijdens deze sessie zoeken met elkaar de interactie op over veelbesproken onderwerpen uit de eerste expertsessie (lees het verslag van deze sessie bij 'bestanden'. Dit tabje verschijnt nadat je online lid bent van deze groep) en de evaluatie daarvan. Ben je erbij?

Case Het CAK
Tijdens deze sessie deelt Het CAK in het eerste gedeelte haar ervaringen met technologie in klantcontact; waar staat het en wat zijn de plannen?

Rondetafelgesprekken
Welke kennis heb jij nodig om keuzes te maken voor techniek in klantcontact en in welke fase zit jouw organisatie? Tijdens deze sessie gaan we aan de hand van vier hoofdonderwerpen met elkaar en een gespreksleider in rondetafelvorm in gesprek.

Vier hoofdonderwerpen
Op basis van de intake word je aan de rondetafel van jouw keuze geplaatst. Je kunt een keuze maken uit:

  • Hoe zorg je voor integratie van kennissystemen (van meer naar minder systemen)?
  • 360 graden klantcontact (omnichannel; mijn organisatie is al aardig ver met de integratie van systemen)
  • AI en gemoderniseerde IVR: hoe dragen die bij aan optimaal telefonisch klantcontact?
  • Welke kanalen zet jij in voor de optimale klantbeleving (chatbots, livechat etc.)?

Waarom deelnemen?
Deze sessie biedt veel ruimte om van elkaar te leren en elkaar tips te geven, zodat we samen zorgen voor innovatie in klantcontact! Via het korte intakeformulier zorgen we ervoor dat je straks aan tafel zit met organisaties met dezelfde vragen en/of die op hetzelfde niveau zitten en aan de vooravond staan van dezelfde keuzes als jouw organisatie.  

Aanmelden
De inhoud is bestemd voor klantcontactverantwoordelijken, maar neem ook jouw ICT verantwoordelijke mee. De basis van succesvol selecteren en implementeren van een (klantcontact)systeem, is een nauwe samenwerking tussen ICT en het contactcenter. Aanmelden is mogelijk nadat je je hebt ingelogd.

Startdatum: 
14 dec 2017 - 09:30
Locatie: 
Het CAK Den Haag
Nederland