Expertsessie Social Service: Social Messaging 3.0

03/10/2017

Hoe staat het met WhatsApp, Messenger, WeChat en andere sociale kanalen voor klantcontact?

Tijdens deze sessie geeft Levi Witbaard een presentatie over de laatste ontwikkelingen op het gebied van social messaging. Aan de hand van een aantal praktische voorbeelden geeft hij een kijkje in de toekomst van messaging kanalen voor online klantcontact. Van de zakelijke oplossing van WhatsApp tot chatbots op Facebook Messenger. Centraal staat de verschuiving van digitaal klantcontact naar 1-op-1 kanalen, waarbij persoonlijke en snelle communicatie de uitdaging is.

Na de presentatie van Levi gaan deelnemers met elkaar in gesprek over hoe zij denken over en waar hun organisatie staat op het gebied van Social Messaging. Het wordt een interactieve sessie waarbij voldoende ruimte is om van elkaar te leren en tips en ervaringen uit te wisselen!

Aanmelden
Wegens grote belangstelling hanteren we voor deze sessie een wachtllijst. Aanmelden kan via susan.soleimani@klantenservicefederatie.nl
 

Startdatum: 
3 okt 2017 - 14:00
Locatie: 
OBI4wan, Zaandam
Nederland