Expertsessie Social Service: AI en Chatbots

25/01/2018

De KSF-expertgroep Social Service start het jaar 2018 met een inspirerende expertsessie over chatbots en AI, waarvoor je van harte bent uitgenodigd! Tijdens deze sessie deelt HEMA ervaringen met hun chatbot en ga je mee op reis langs de belangrijkste ontwikkelingen van chatbottechnologie. 

Hoe HEMA succesvol een chatbot inzet
Welke keuzes maakt HEMA op het gebied van AI en hoe wordt de chatbot toegepast binnen webcare van HEMA? Belangrijker nog, hoe werkt de chatbot en wat zijn de eerste ervaringen en resultaten? Ronald Gerrits, Webcare Coördinator bij HEMA, vertelt ons hier graag meer over.

Chatbottechnologie: wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen?
Aanvullend neemt Frank Smit, CIO bij OBI4wan, ons mee op reis langs de belangrijkste ontwikkelingen van chatbottechnologie. Wat levert de inzet van chatbots op voor organisaties en waar begin je?

Waarom deelnemen?
De juiste inzet van data en AI is een gamechanger voor klantcontact. Tijdens deze bijeenkomst staan twee experts met een hands-on verhaal garant voor nieuwe inspiratie om direct toe te passen in je organisatie, of je nu nadenkt over een chatbot, aan het ontwikkelen bent of reeds aan de slag bent met AI. 

Aanmelden
Mis het niet en meld je direct aan! De sessie is van 13.30 tot 16.30 uur, met aansluitend een borrel. De locatie wordt nog bekend gemaakt (in de Randstad).

Startdatum: 
25 jan 2018 - 13:30
Locatie: 
OBI4wan, Zaandam
Nederland