10 genomineerden Contact Center Manager van het jaar bekend

26/07/2016

Op dinsdag 27 september a.s. wordt tijdens de CCMA Awards – Manager of the Year ’16 in Hof van Holland in Nijkerk bekend gemaakt wie dit jaar de prestigieuze erkenning, de langst bestaande prijs in de contactcenterbranche, in de wacht sleept. De 10 kandidaten zijn bekend.

  • Peter Westland - ABN Amro
  • Bart Boere - Achmea
  • Caren Bouwmeester - Albert Heijn
  • Ankie Straathof - de Bijenkorf
  • Marc van Grinsven - Engie
  • Eleni Trachalakis - LeasePlan
  • Maud Martens - OHRA - Delta Lloyd
  • Ruben Lowenstein - Samsung Electronics Benelux
  • Carmen Vriesema - Sanoma
  • Leon Goulooze – Xerox

Meet & greet met eerdere winnaars
Winnaar van CC Manager Award 2015 Wim van Limpt (Buma Stemra), deelde onlangs samen met twee collega-winnaars, Frank Rademakers (2014) en Albert Bosma (2013), verhalen over wat het winnen van deze award voor hen de afgelopen jaren heeft betekend. Dit gebeurde tijdens een meet & greet met alle kandidaten. “Ik ben erg enthousiast om dit jaar betrokken te zijn bij de CCMA Awards, waarbij we direct in de nieuwe CCMA stijl starten”, aldus Wim van Limpt, inmiddels CEO bij Buma Stemra. “Daarmee laat het CCMA zien wie ze zijn en wat hun visie op ons vak is.”

Wie ontvangt de Award 2016?
“Ook dit jaar is de kwaliteit van de aanmeldingen weer ontzettend goed en zien we veel passie voor ons vak bij alle genomineerde kandidaten,” vertelt Simone van den Berge, voorzitter van de jury. “Elk jaar weer staan we voor lastige keuzes en voeren we goede discussies. De pittige vragenlijsten, de ingezonden elevator pitches en de meet & greet geven een goed beeld van iedere genomineerde kandidaat. Ondersteund door onze hoofdsponsor MatchQ – Human Capital Indicators - analyseren we het profiel van iedere kandidaat en neemt de jury een besluit. De volgende stap is dat we kandidaten bezoeken op locatie en met diverse collega’s uit diverse lagen van de organisatie spreken”.

Erkenning van het vak Klantcontact
CCMA Awards - Manager of the Year is een event van de CCMA en wordt jaarlijks georganiseerd om de beste en vooruitstrevende customer contact managers in de spotlight te zetten. De kennis en ervaring van deze vakgenoten worden met de klantcontact branche gedeeld. Inspirerend leiderschap en bevlogen vernieuwingsdrang zijn ontzettend belangrijk. De connectie met en erkenning van zowel het team als de organisatie zorgt voor het op de kaart zetten van Klantcontact binnen de organisatie. Dit jaar staat het tijdens het event het thema hospitality & hostmanship centraal.

Informatie en toegangskaarten
Meer informatie over de genomineerden en weten wie ze zijn? Alles is terug te vinden op de website van CCMA. Daar zijn tevens kaarten te bestellen voor de Award uitreiking op dinsdag 27 september ’16. www.ccmaawards.nl 

KSF-leden krijgen 10% korting op de eerste toegangskaart.