Kadaster tekent convenant

26/05/2016

Dinsdag 24 mei tekende Hans van den Bemt, Hoofd Kadaster Klanten Service, het conventant Kwaliteit van klantenservice, tijdens de bijeenkomst voor convenantondertekenaars in Baarn. Het Kadaster is de zeventiende organisatie die zich commiteert aan transparantie over de KPI's op het gebied van bereikbaarheid en kwaliteit. Hans van den Bemt: "Op dinsdag 24 mei jl. heb ik namens het Kadaster een convenant getekend met de Klantenservice Federatie. Hiermee laten wij expliciet zien dat wij actief invulling geven aan onze klantprincipes:

  • Wij bedienen onze klanten in één keer goed - juist, tijdig en volledig.
  • Onze klanten ontvangen producten, diensten en services die voor zich spreken - de benodigde toelichting is minimaal.
  • Wij maken het onze klanten gemakkelijk. Gegevens hoeven zij ons slechts eenmaal te verstrekken.

We tonen met de publicatie dat wij zoveel mogelijk klanten direct helpen (in één keer goed), de wachttijd een belangrijke driver is (tijdig) en dat wij streven naar een volledig antwoord waarmee de klant verder kan (tevredenheid). De kwaliteit van onze service laten we met deze publicatie voor zichzelf spreken. Als Kadaster tonen wij ons hiermee transparant en betrouwbaar. Daarnaast sluiten wij aan bij het verwachtingspatroon van bezoekers van onze website.  Zij verwachten – net als bij andere vooraanstaande partijen – deze informatie over dienstverlening op onze site te vinden."

Eerder tekenden bol.com, het CAK, de Lotto, Essent, Greenchoice, ING, De Telegraaf, Nederlandse Energie Maatschappij, NS, Nuon, Oxxio, T-Mobile, UWV, Vodafone, Wegener Media en Trans Link Systems het convenant.