Expertsessie CX

24/05/2018

Hoe zorg jij voor een goede samenwerking tussen afdelingen? 

Ben jij benieuwd naar wat er allemaal nodig is om de klantreis goed te laten verlopen? Kom dan naar de KSF-expertsessie Customer Experience en hoor hoe je de klantreis kunt beïnvloeden en wat er voor nodig is. We begroeten je graag op 24 mei a.s..

Klantgerichtheid over de hele keten heen: zo doe je dat!
Samenwerking met de hele keten om daarmee de klantbeleving zo goed mogelijk te laten verlopen klinkt eenvoudig, echter weten we dat dit voor veel (klantcontact)organisaties nog een grote uitdaging is. Hoe pak je dit aan en waar begin je dan? Martine Ferment, voorzitter KIRC, en Karen Trotter, auteur Customer Journey Management, helpen je op weg! Zij lichten onder andere het RIT-model toe, over hoe je de samenwerking tussen afdelingen verbetert om zo sámen te zorgen voor de ultieme klantbeleving.

Dieper inzicht en kennisdeling
Daarna gaan we in subgroepen met elkaar in gesprek aan de hand van de uitdagingen van de aanwezigen (verzameling daarvan via het aanmeldformulier), met de theorie en het RIT-model in ons achterhoofd. Er is weer volop gelegenheid om van elkaar te leren en kennis uit te wisselen.

Aanmelden
Ben je benieuwd hoe je de ketensamenwerking aanpakt en wissel je graag ervaringen uit met vakgenoten? Neem dan op 24 mei 2018 van 09:30 tot 12.00 uur deel aan deze sessie, met aansluitend een lunch. Je kunt je aanmelden nadat je ingelogd bent en online lid bent van deze expertgroep.

Startdatum: 
24 mei 2018 - 10:00
Locatie: 
Stichting KIRC Nieuwegein
Nederland