Customer Experience (vh. Kwaliteit)

Voorzitter

Judith van Paridon

Deze expertgroep is opgericht eind 2010 en bestaat uit medewerkers van verschillende klantcontactorganisaties die verantwoordelijk zijn voor kwaliteit en customer experience in de breedste zin van het woord.

Judith van Paridon is als Manager Kwaliteit & Opleiding van het TMG customer Care Center verantwoordelijk voor de klantbeleving van abonnees van De Telegraaf, Privé, Autovisie, VROUW Glossy en de Regionale dagbladen zoals de Gooi- en Eemlander, het Haarlems Dagblad, Noordhollands dagblad etc.

In afgelopen sessies is er aandacht besteed aan de nieuwe ISO-norm voor customer service die in ontwikkeling is. Daarnaast is in het kader van kwaliteit van de medewerker het nieuwe KSF branchecertificaat besproken. In een vand e afgelopen sessies heeft de expertgroep feedback gegeven op de nieuwe ISO-norm. De expertgroep heeft hiermee ook invloed op de inhoud van deze norm. Andere thema's die eerder zijn besproken zijn klanttevredenheid, quality monitoring en medewerkertevredenheid en Service Excellence (basis). 

De komende sessie is een verolg op de Service Excellence sessie van 2016 en vertelt Eric de Haan over: 'Werken aan integrale klantgerichtheid met het Service Excellence model'. 

We zijn nog op zoek naar enthousiaste deelnemers voor de groep! Lijkt het je leuk om een sessie mee te maken of misschien heb je zelf wel een goed idee voor een sessie? Meld je dan aan via deze site! 

Voor het downloaden van verslagen en overige documenten dient u zich in te loggen.

Klik hier voor de planning van deze expertgroep.