Customercontactcongres

17/05/2018

Customer service, van journey naar experience is het thema van het tweeëntwintigste customercontactcongres dat BBP organiseert op 17 mei in Utrecht.

Klantbeleving is definieerbaar als ‘de perceptie die klanten hebben bij hun interacties met organisaties’. Zo bekeken doen producten en diensten zelf er niet zozeer toe; wat telt zijn de gevoelens die bij klanten ontstaan in relatie tot een merk en in welke mate er sprake is van (zintuiglijke) prikkelingen. Een ervaring willen we! Daar ligt meteen ook de uitdaging voor bedrijven, want de scheidslijn tussen excelleren en teleurstellen is flinterdun en zit ‘m vaak in de details. Een mooie klus én kans voor customer serviceprofessionals. Wat is nu nodig om te komen tot de ideale customer experience? Bestaat die überhaupt? Ontdek het op het congres.

Naar de website voor meer informatie en inschrijving

Startdatum: 
17 mei 2018 - 09:30
Locatie: 
Van der Valk Utrecht
Nederland