Global contact center benchmark weer van start

25/10/2016

Ons lid Dimension Data is weer van start gegaan met de global contact center benchmark. We steunen deze benchmark van harte en vragen u als contactcenterprofessional om mee te doen. Wie deelneemt aan het onderzoek, ontvangt een exemplaar van het meest complete Global Contact Center Benchmark Rapport.

Als u voor 21 november 2016 de online survey invult, krijgt u toegang tot meer dan 700 prestatiegegevens, branche-benchmarks en adviezen over het behalen van best practice- resultaten. Hiermee verkrijgt u zelf inzichten in hoe u uw eigen contactcenter en customerexperience kunt verbeteren. Het invullen duurt ongeveer 30 minuten.

De twintigste editie van Global Contact Centre Benchmarking Report wordt dit jaar aangepast om alle aspecten van de customer experience te omvatten.

Klik hier voor de online survey. Na een complete inzending krijgt u:

  • een gratis exemplaar van het Global Contact Centre Benchmarking Report 2017 ter waarde van € 1.500 - publicatie in maart 2017
  • directe toegang tot de Benchmark Comparison Portal waar u wereldwijde data kunt filteren op regio, sector, grootte, leverancierstype, servicetype, contacttype, etc.
  • directe download van het Global Contact Centre Benchmarking Report 2016 na het afronden van de vragenlijst.

Uw privacy is belangrijk. Uw bedrijfsgegevens en deelname zijn strikt vertrouwelijk en zullen op geen enkele wijze terug te vinden zijn in het rapport of andere publicaties.

 

Benchmark 2015

Het Global Contact Center Benchmark Rapport dat dit jaar voor de negentiende keer is verschenen, is het enige rapport waarin zowel de strategische als operationele prestatietrends in de wereldwijde contactcenterbranche aan bod komen. In 2015 hebben in Nederland meer dan 100 organisaties deelgenomen en wereldwijd ruim 1.300 organisaties. Uw deelname zorgt voor een beter inzicht in de Nederlandse contactcenterbranche.